Targi branżowe? Trzy razy tak!
Jak zacząć działać z zimnymi telefonami i mailami?
Piksel Facebooka: możliwości, zastosowania, użycie w kampaniach reklamowych
Sieć reklamowa Google Ads. Kiedy warto inwestować w kampanie
Elastyczne reklamy displayowe Google Ads – czy to oczekiwane panaceum?
Ten straszny Facebook
Blog
23-09-24 Marketing ze smakiem
Czy Twoja kampania marketingowa smakuje klientom? Jeśli chcesz zwiększyć zasięg i skuteczność swoich działań, koniecznie odwiedź wykład Mateusza Ławiaka na Polagrze. Mamy bezpłatne zaproszenia dla chętnych uczestników!
05-09-24 Sukces Westminster Day: kulisy kampanii marketingowej
Agencja r360 specjalizuje się w organizacji kampanii promocyjnych i marketingowych dla różnych wydarzeń oraz przedsięwzięć. W tym roku, już po raz trzeci, mieliśmy przyjemność odpowiadać za promocję Westminster Day – charytatywnej gonitwy organizowanej przez Westminster Polska, która odbyła się 31 sierpnia...
08-07-24 Sukces ANTIDOTUM Airshow Leszno 2024 - Jak wspieraliśmy sprzedaż biletów?
ANTIDOTUM Airshow Leszno 2024 przeszło już do historii jako jedno z najważniejszych wydarzeń tego roku. Przez dwa dni Lotnisko Leszno gościło ponad 60 000 entuzjastów, co jest nie tylko imponującym wynikiem, ale także dowodem na skuteczność naszych działań marketingowych.
21-06-24 Dzień Ojca w reklamach
Dzień Ojca to idealna okazja, żeby spotkać się z tatą i powiedzieć mu kilka (lub sporo) miłych słów. Przyjrzyjmy się przykładom kampanii marketingowych, które przygotowały światowe marki z tej okazji i sprawdźmy, w jaki sposób widzą one rolę taty we współczesnym świecie.
17-06-24 Efekt halo w Twojej strategii marketingowej
Zwany również jako efekt aureoli - zjawisko psychologiczne, które mówi nam, że pierwsze wrażenie na temat danej osoby lub obiektu wpływa na późniejsze jego postrzeganie. W kontekście marketingu efekt ten może stanowić potężne narzędzie wpływające na budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz zwiększanie...