City Marketing. Outdoor przyjazny miastu.
Kampanie outdoorowe mogą być cennym wsparciem działań prowadzonych w Internecie. City Marketing gwarantuje najbardziej efektywne dotarcie z przekazem reklamowym do poznaniaków, dzięki najlepszym lokalizacjom i różnorodności nośników reklamowych – od citylightów na wiatach przystankowych, przez nowoczesne słupy ogłoszeniowe, aż do klasycznych słupów w ścisłym centrum Poznania. W ramach inwestycji w sieć nośników, poznaniacy otrzymali przy okazji aż 150 nowych wiat przystankowych.
Kampanie outdoorowe mogą być cennym wsparciem działań prowadzonych w Internecie. City Marketing gwarantuje najbardziej efektywne dotarcie z przekazem reklamowym do poznaniaków, dzięki najlepszym lokalizacjom i różnorodności nośników reklamowych – od citylightów na wiatach przystankowych, przez nowoczesne słupy ogłoszeniowe, aż do klasycznych słupów w ścisłym centrum Poznania. W ramach inwestycji w sieć nośników, poznaniacy otrzymali przy okazji aż 150 nowych wiat przystankowych.
Miasto Poznań porządkuje swoją przestrzeń publiczną w zgodzie z nową ustawą krajobrazową i przy okazji usprawnia zarządzanie siecią nośników reklamy zewnętrznej na terenie miasta. City Marketing to nowy podmiot na rynku reklamy zewnętrznej. Powstał, by kompleksowo utrzymywać, zarządzać i rozwijać sieć nośników reklamy zewnętrznej na terenie Poznania przy poszanowaniu estetyki lokalnej przestrzeni publicznej.