Daj się zauważyć! (Case Study)
Ciekawą praktyką, na którą decyduje się wiele firm, jest udział w targach i jednocześnie kampania PPC, której głównym celem jest przyciągnięcie klientów nie tylko na swoją stroną internetową, ale przede wszystkim na stoisko.
Sama obecność na targach to nie wszystko. Potencjalny klient musi jeszcze wiedzieć, że nas tam znajdzie, a jeszcze lepiej gdy jego ciekawość zbudujemy odpowiednio zbudowaną narracją.
Na zlecenie firmy Polteknik zrealizowaliśmy kampanię bannerową, która informowała odbiorców, że firma wystawia się na targach ITM Europe. Na kreacji znajdowała się informacja o numerze hali i stoiska, a po kliknięciu przenosiliśmy się na stronę, na której były zdjęcia i opisy specjalistycznych maszyn produkowanych przez firmę i prezentowanych na ekspozycji.
Efektem było pół miliona wyświetleń i dotarcie do producentów zainteresowanych produktami Polteknik.