Dlaczego Apple przeprasza za reklamę Ipada?

Podziel się

Ostatnia premiera iPada Pro wywołała mnóstwo kontrowersji. 🍏 Dlaczego? 💡 W spocie zatytułowanym "Crush!", amerykański gigant pokazał, jak sprzęty takie jak telewizor czy instrumenty muzyczne ulegają zniszczeniu poprzez zgniecenie prasą hydrauliczną.

▶️Apple miało na celu pokazać, że wszystkie te sprzęty można zastąpić najnowszym iPadem. I właśnie to wzbudziło wśród odbiorców skrajne emocje - nie spodobało im się zachęcanie do coraz mocniejszego wykorzystywania elektroniki, podczas gdy społeczeństwo śmielej zwraca uwagę na problemy, które ze sobą niesie uzależnienie od nowoczesnych sprzętów. 💻

▶️"Kreatywność jest wpisana w DNA Apple, i niezwykle ważne jest dla nas projektowanie produktów, które wspierają twórców na całym świecie. Naszym celem jest zawsze celebrowanie niezliczonych sposobów, w jakie użytkownicy wyrażają siebie i wcielają swoje pomysły w życie za pomocą iPada. W tym filmie nie dotarliśmy do celu, za co przepraszamy" – takimi słowami przeprosił Tor Myhren, wiceprezes ds. marketingu Apple.

Link do omawianej reklamy: https://www.youtube.com/watch?v=ntjkwIXWtrc