Otomoto i Motorshow – kampania remarketingowa Google Ads

01.03.2020 12:00:00

Podziel się

Otomoto.pl to popularny i jeden z największych motoryzacyjnych portali ogłoszeniowych w Polsce. Jednak, co dobrze wiedzą doświadczeni marketingowcy, zawsze warto skorzystać z każdej szansy, która daje szansę na rozpropagowanie marki, czy też przypomnienie o swoim istnieniu.

Idealną okazją ku temu była zeszłoroczna edycja słynnych i znanych w całym kraju Targów Motorshow 2019. Targi te co roku gromadzą ogromną rzeszę fanów samochodów, nowości na rynku aut. Są po prostu znakomitą okazją do spotkania się zapaleńców oraz ludzi z branży motoryzacyjnej. Teren MTP jest wtedy odwiedzany przez kilkadziesiąt tysięcy ludzi, co za tym idzie, jeszcze większą ilość wizyt odnotowuje w tym czasie strona internetowa https://motorshow.pl/pl 

Nasza Agencja otrzymała zlecenie stworzenia dedykowanej portalowi Otomoto kampanii banerowej w Sieci Reklamowej Google. Promowana była sekcja serwisu oraz informacja związana z tym, że użytkownicy znajdą i zakupią w serwisie części do swoich samochodów. W działaniach reklamowych wykorzysta została duża lista remarketigowa związana z odwiedzinami witryny poznańskich targów motoryzacyjnych. W ten sposób z komunikatem trafiliśmy do grupy odbiorców. Intensywna, miesięczna kampania sprawiła że reklamy portalu wyświetliły się ponad 2,5 mln razy! Odnotowaliśmy ok 6.000 odwiedzin serwisu Otomoto.

Z pewnością kampanię tę należy uznać za przykład dobrej kampanii wizerunkowej. W tym przypadku idealnie zgrało się kilka elementów, wielkie i ważne wydarzenie jakim są targi, grupa docelowa z nimi powiązana oraz czas, w którym nasze reklamy były emitowane. Najważniejsze w tym wszystkim jest jednak to, że Klient zyskał nowych klientów, oraz umocnił swą markę i pozycję na rynku.