Szkolimy i edukujemy. Zapraszamy do wzięcia udziału!
„Reklama w Internecie dla opornych” to tytuł szkolenia online, jakie 15 listopada przeprowadzą specjaliści agencji Interaktywnej r360. Wydarzenie jest częścią organizowanych przez miasto Poznań Dni Przedsiębiorczości. Udział w nim jest bezpłatny.
To już 12-ta edycja wydarzenia dla i o przedsiębiorcach - imprezy, która na dobre zagościła w Poznaniu i wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem uczestników. Przez wiele lat, wydarzenie miało wymiar dwu-trzydniowy, a nawet kilkudniowy i odbywało się na Międzynarodowych Targach Poznańskich, gdzie na licznych szkoleniach, warsztatach i spotkaniach gromadziły się rzesze osób zainteresowanych poszerzaniem horyzontów w sferze biznesu. Dni Przedsiębiorczości Poznań, są skierowane głównie do osób, które chcą rozpocząć, bądź rozwijać swoją przygodę z własnym biznesem. W ramach tegorocznej imprezy, tradycyjnie zaplanowano ciekawe wystąpienia oraz praktyczne warsztaty.
Jednym z nich będzie szkolenie „Reklama w Internecie dla opornych”, którego organizatorem jest Fundacja In_Spire, a partnerem nasza agencja.
Szkolenie koncentrować się będzie wokół marketingu internetowego dla przedsiębiorców, którzy planują poszerzyć swoją promocję o kampanie digitalowe i potrzebują podstawowej wiedzy z tego zakresu.
Całość zamknie się w pięciu modułach:
I - Strona www bez tajemnic - prowadzący Piotr Kamiński
Celem szkolenia w tej części jest pokazanie, jakie elementy powinien zawierać dobry serwis www, na co zwrócić szczególną uwagę, a także jak prowadzić skutecznie stronę, aby docierać z treściami do klientów.
II - Przegląd najważniejszych narzędzi internetowych - od Facebooka, przez Google Ads do TikToka - prowadzący Łukasz Cholewicki, Andrzej Szwatoński
Omówienie najważniejszych platform reklamowych pod kątem ich przydatności do prowadzenia biznesu. Każde narzędzie ma swoją specyfikę, a to, że coś działa u innych, nie znaczy, że automatycznie zadziała u naszych uczestników. Podczas szkolenia pokażemy, jakie narzędzia wybrać pod kątem własnych potrzeb i jak te narzędzia stosować.
III - Reklama na Facebooku - od czego zacząć? Najważniejsze mity - prowadzący Mateusz Ławiak, Łukasz Cholewicki
Podobno nie można wejść dwa razy do tej samej wody. Podobnie z Facebookiem. Platforma ciągle zmienia się i ewoluuje, a my podpowiemy na czym skupić się, zaczynając przygodę z tym medium i rozwiejemy największe mity związane prowadzeniem reklam.
IV - Płatna reklama w branży B2B - co warto wiedzieć? - prowadzący Łukasz Cholewicki, Andrzej Szwatoński
Kampanie dla B2B mają opinie tych trudniejszych i bardziej wymagających. Poniekąd słusznie, ale zdradzimy uczestnikom najważniejsze zasady, jak się reklamować, aby dotrzeć do profesjonalistów, którzy mogą być zainteresowani ich produktem lub usługą.
V - "Ale u nas nic się nie dzieje", czyli o czym pisać na służbowych social media? - prowadzący Ewelina Janik
Przedstawimy sprawdzone pomysły na posty na Facebooka i pokażemy, jakie korzyści uczestnicy mogą uzyskać działając zgodnie z przyjętym wcześniej planem komunikacji. Nauczymy także, jak taki plan przygotować i realizować.
Początek szkolenia we wtorek 15 listopada o godz. 9.00. Udział jest całkowicie darmowy, wystarczy tylko zalogować się na platformie https://szkolenie.fundacjainspire.pl/
Zachęcamy do śledzenia na bieżąco wydarzenia na Facebooku.
Organizatorem szkolenia jest Fundacja In_Spire, która jest Partnerem 12 edycji Dni Przedsiębiorczości Poznań 2022.
Projekt sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania.
#poznanwspiera